Здравейте!

Atlantis_map_1882

Аз съм Лора. Онази Лора, която пише вечер, понякога до сутринта. Наричат ме още „нощна птица“ или Улулица Чухал. А на това пространство ще споделя с вас моят първи по-мащабен писателски проект. Той се състои от пет взаимосвързани книги, които все още търпят развитие, дописване и редактиране.
Първата книга е по-скоро приключенска с крими елемент. В нея трима тийнейджъри получават от свой приятел – разследващ журналист – едно малко ключе, водещо към голяма тайна, но дали ще успеят да я разгадаят или ще останат с празни ръце ще разберете, ако проследите приключенията им в Книга едно.
Втората, третата и четвърта книга жанрово бих определила като приказка (или както е модерно да се нарича днес – „фентъзи“). В тях познатите ни вече приятели от първата книга мистериозно се пренасят на съвсем непознати за тях брегове, където се сблъскват със странни, митични, понякога страховити същества, а също и с много изпитания, препускане през шифри, гатанки, легенди, тайствено предсказание, любов, омраза, предателства и неочаквани приятелства. В Книга пет разразилата се в предишните книги война остава далеч зад гърба на героите, но въпреки това загадките пред тях продължават да се заплитат и да ги държат в напрежение до самия край.
И така, тъй като предполагам, че щом сте попаднали тук, то най-вероятно сте част от моя приятелски кръг, затова ще ви бъда благодарна, ако ми казвате (пишете) всякакви забележки, коментари или въпроси, които ви възникват в процеса на четене. Но дори да не сте от приятелския ми кръг, добронамерената критика за мен е изключително важна и ще бъде високо оценена!
Благодаря ви, че ме четете и ще се радвам, ако и вие се наслаждавате на моите думи и фантазии толкова, колкото аз се наслаждавам, докато ви ги споделям.

С обич,
Ули

About Ули Чухал

За мен какво? С риск да разочаровам читателите си ще споделя, че пиша предимно това, което сънувам. Събирам малките фрагменти на запомненото в своите сънища и... благодаря на богатото си въображение оттам нататък. Това е.
Публикувано на Uncategorized. Запазване в отметки на връзката.

One Response to Здравейте!

  1. la_rosha каза:

    Писанието вече си има работно заглавие! 🙂 То е „Кристалният съвет“. Търся ентусиасти за илюстрации към него, срещу заплащане разбира се. Засега имам една кандидатка, малолетна и скъпа на сърцето ми, но все пак ако има и други ентусиасти, ще ви кажа като как си представям илюстрациите и дано да можем да сътворим заедно някоя и друга картинка към този тескт.
    Иначе… продължавам да пиша, но няма да продължавам да качвам написаното след 15/01/2015. Ако някой все пак проявява интерес към продължението, драснете ми на la_rosha@yahoo.com и ще ви го изпратя като файл.
    Това е всичко за сега. Поздрави и прегръдки на всички читатели!

    Ули

Вашият коментар

